Regulamin



Regulamin sklepu internetowego nagaba.soteshop.pl

 

Sklep internetowy działający pod adresem www.nagaba.soteshop.pl prowadzony jest przez firmę: 

„NAGABA” spółka jawna
47-303 Krapkowice,

ul. Kilińskiego 1,
woj. opolskie.

NIP: 756-10-02-678,
Regon: 53101504500000

tel. 698-410-600
pon.-pt. 8:00-16:00


e-mail: butynagaba@gmail.com

Firma wpisana jest do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000068126 przez VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu rejonowego w Opolu.

 

Ogólne informacje:

  1. Złożenie zamówienie w sklepie nagaba.soteshop.pl jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
  2. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie nagaba.soteshop.pl oraz ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz ich przetwarzanie są niezbędne dla zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. „O ochronie danych osobowych” (Dz. U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  3. Zamówienia przyjmowane są poprzez wysłanie znajdującego się na stronie http://www.nagaba.soteshop.pl specjalnego formularza zamówienia wraz z zaakceptowaniem zawartych w formularzu warunków i kosztów dostawy.
  4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje email potwierdzający przyjęcie zamówienia. 
  5. Zamówienie zostanie zrealizowane jeżeli towar jest dostępny w magazynie lub możliwe jest wyprodukowanie obuwia. 
  6. W przypadku chwilowego braku komponentów do zamówionego towaru, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. O takim przypadku Klient jest informowany pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
  7. W przypadku, gdy klient nie odpowiada na maile lub telefony sklep zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia po upływie 10 dni od daty złożenia zamówienia.
  8. Czas otrzymainia przesyłki  =  Termin realizacji zamówienia 4-8 dni roboczych + Czas dostawy 1-2dni  = 7 - 10 dni roboczych.
  9. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, który załączony jest do przesyłki jako dowód zakupu. Możemy wystawić FV, proszę umieścić taką informację w uwagach podczas składania zamówienia oraz wpisać nr NIP w danych bilingowych.
  10. Ceny produktów w sklepie przedstawione są przy każdym produkcie, są to ceny brutto wyrażone w polskich złotych.
  11. Cena podana przy każdym towarze obowiązuje w chwili złożenia zamówienia. Okresowe oferty promocyjne nie dotyczą zamówień już złożonych i będących w trakcie realizacji w momencie wejścia w życie kolejnej oferty.
  12. Zamówienia w sklepie realizowane są wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  13. Zamówienia są przetwarzane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
  14. Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym.
  15. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
  16. Sklep nagaba.soteshop.pl działa na terenie Polski. Możliwa jest wysyłka towaru za granicę. Koszty przesyłki zagranicznej ustalane są każdorazowo.
  17. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy. Na czas realizacji zlecenia bezpośredni wpływ ma dostępność produktu, czas produkowania obuwia. Szczegółowe informacje dotyczące czasu realizacji można uzyskać telefonicznie pod nr telefonu 698 410 600.

 

Płatność:

  1.  Wyróżniamy następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
  • za pobraniem – przy odbiorze przesyłki u kuriera firmy GLS lub Poczty Polskiej
  • przelewem – na niżej wskazany numer konta bankowego,
    NAGABA spółka jawna nr konta: 66 1050 1504 1000 0024 1879 5056 (w tytule przelewu należy wskazać numer zamówienia). W przypadku składania zamówinia telefonicznie w tytule podajemy nazwisko i zamawiany model obuwia.
  • odbiór osobisty obuwia w siedzibie firmy Nagaba sp.j., Krapkowice 47-303, ul. Kilińskiego 1

 

Wymiana:

Jeśli źle dobierzesz rozmiar buta istnieje możliwość wymiany. Wymieniane obuwie wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem wymiany, otrzymanym z przesyłką, proszę odesłać na adres firmy: Nagaba, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice. Można poinformować nas o tym mailowo. Przyspieszy to prosec wymiany, w przypadku jeżeli wymieniane obuwie będzie musiało być produkowane. Koszty wymiany pokrywa kupujący. 

Zwroty:

Prawo odstąpienia od umowy.

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej”
 
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
 
NAGABA sp.j.,
ul. Kilińskiego 1,
47-303 Kraokowice
tel. 698 410 600
mail: butynagaba@gmail.com

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy otrzymanego wraz z przesyłką, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.”.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres:
Nagaba sp.j.
ul. Kilińskiego 1,
47-303 Krapkowice
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacja:
  1. Gwarancja na obuwie przysługuje w okresie 2 lat od daty zakupu.
  2. W przypadku stwierdzenia podstaw do reklamacji prosimy o przesłanie obuwia na następujący adres: NAGABA spółka jawna ul. Kilinskiego 1, 47-303 Krapkowice. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu z nagłówkiem „Reklamacja” oraz danymi kontaktowymi.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny.
  5. W wypadku trudności z naprawieniem lub wymienieniem towaru firma NAGABA gwarantuje zwrot równowartości ceny towaru.
  6. Europejskie prawo wymaga, żeby wszystkie sklepy internetowe umieściły na swojej stronie link do Rozporządzenia Komisji Europejskiej w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


    Prosimy pamiętać, że staramy się rozwiązywać problemy bezpośrednio (butynagaba@gmail.com, 698-410-600).