Zwroty, wymiany, reklamacje

 
Formularz do pobrania:  kliknij tutaj 
 
WYMIANA:
  
Jeśli źle dobierzesz rozmiar buta, jest możliwość wymiany. Wymieniane obuwie w oryginalnym pudełku wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem wymiany, otrzymanym z przesyłką, proszę odesłać na adres firmy: Nagaba, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice. Koszty wysyłki w obie strony pokrywa kupujący. Koszt wysyłki wymienianego obuwia jest stały i wynosi 10 zł.
 
ZWROTY:

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., klient ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.

  1. Prosimy o  odesłanie produktu wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu dołączonym do przesyłki.
  2. Pieniądze za dokonany zwrot zostaną przelane na wskazane konto bankowe, po odesłaniu przez Klienta obuwia na adres Sprzedawcy:

    NAGABA spółka jawna

    ul. Kilinskiego 1

    47-303 Krapkowice

REKLAMACJA:

  1. Gwarancja na obuwie przysługuje w okresie 2 lat od daty zakupu.
  2. W przypadku stwierdzenia podstaw do reklamacji prosimy o przesłanie obuwia na następujący adres: NAGABA spółka jawna ul. Kilinskiego 1, 47-303 Krapkowice. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu z nagłówkiem „Reklamacja” oraz danymi kontaktowymi.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny.
  5. W wypadku trudności z naprawieniem lub wymienieniem towaru firma NAGABA gwarantuje zwrot równowartości ceny towaru.